miercuri, 7 septembrie 2022

Dupa 40 de ani...

Pare de necrezut. Dar am reusit, in final, revederea. Au trecut 40 de ani de cand am terminat clasa a VIII-a si de cand m-am despartit de cel mai minunat colectiv in care m-as fi putut afla. Profesorul nostru drag, profesor de limba romana si dirigintele nostru, a fost OMUL care ne-a ”sudat”. CEAUSOGLU CRISTIAN. Pe el nu l-am mai vazut de 40 de ani, desi am tinut virtual legatura. Am mai organizat reuniuni cu fostii colegi, dar fara dansul. In ”echipa” noastra a fost si fiul dumnealui, bun prieten cu multi dintre colegii mei. Viata i-a dus departe...Prea departe sa putem facilita reuniuni si cu dansul. In aceasta vara s-a intamplat minunea. Am strabatut Elvetia, numai sa-l revad. Cel mai drag profesor, la 80 de ani, este neschimbat. Poate mai trist ca boala care a ”ingenuncheat” lumea in ultimii ani, i-a luat persoana draga sufletului, sotia. Acelasi mers, aceleasi gesturi, aceeasi minte si acelasi glas. Ce zi minunata, inainte de ziua mea de nastere! AUGUST 2022, Neuchatel, Elvetia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu