miercuri, 7 septembrie 2022

Neuchatel cu persoane dragi

Cand ai modele in viata esti un om norocos. Si putin mai bogat decat altii. Cariera de cadru didactic, se datoreaza, in mare masura, profesorilor mei. Nu toti mi-au placut, nu toti m-au placut. E o glumita care-mi place mult. Studentii care m-au cunoscut, sunt si ei imprastiati prin tara, prin lume...Cu multi tin legatura, pentru ca imi sunt foarte dragi. Intamplator (sau deloc!) unul dintre fostii mei studenti se afla foarte aproape de locul in care, dupa 40 de ani, mi-am revazut profesorul drag. N-am rezistat tentatiei de a-l intalni si pe el, pe Alex si pentru foarte scurt timp (din pacate) l-am putut revedea in aceeasi zi plina de emotii. Emotii si cu el, in poza atasata. Alex este un om minunat care a ajuns foarte departe. Poate ca a avut modele in cadrele didactice. El a muncit foarte mult, departe de casa lui si a reusit! Ce menire sa fii cadru didactic! Ce emotii! Ce bucurii! Intr-o singura zi de august 2022.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu