luni, 18 noiembrie 2013

KIKI si PACO. SAU IUBIREA ETERNA

N-am crezut vreodată că o pasăre se poate dovedi o atat de devotată mamă. Povestea mea începe cu foarte mult timp în urmă. Ioana mea îşi dorea foarte mult un sufleţel. A spus că poate fi o surioară, un frăţior sau un animăluţ sau o pasăre. N-a fost să fie decât ultima variantă. Pentru că am dezbătut îndelung problema într-un consiliu de familie, am ales: Ioana a primit de ziua ei un peruş. S-a numit COCA. Şi pentru că nu era uşor să fie singură în colivie, a primit un partener. Pe MIKI. COCA a fost parte din familia noastră timp de şase ani. Când am pierdut-o, am crezut că nu ne vom reveni din tristeţe. Într-o zi de PAŞTE, probabil chemată de trilurile triste ale fetiţei noastre, ne-am trezit la fereastră cu un peruş nerevendicat niciodată. Era o fetiţă pe care noi am numit-o KIKI. La scurt timp am pierdut-o şi pe MIKI. Toată familia suferea. Nu e uşor şi cine are un sufleţel de companie, oricât de mic ar fi el, înţelege ce vreau să spun. Pentru KIKI am achiziţionat un partener, pe PACO. Când credeam că ne-am liniştit, KIKI s-a îmbolnăvit. A avut o tumoră care s-a dovedit a fi nepericuloasă şi totul a luat o întorsătură, pe cât de spectaculoasă, pe atât de fericită pentru mulţi. KIKI a depus prima serie de 4 ouă din care au ieşit patru pui minunaţi.

Primele ouă şi primul ivit
Patru sufleţele










                                      Cei patru fantastici, aşa cum au fost numiţi se numesc:
GINGER (PRIMUL IVIT turcoaz), CHILLI (gălbior); KIRI (verzişor), TWEETY (albastrel)



Bine dezvoltaţi şi îngrijiţi, nu ?
A doua serie de pui a insemnat depunerea a 6 noi ouşoare din care au ieşit cinci mândri peruşei. Primul  a ieşit din ou în ziua de Sfâta Maria, aşa că a primit numele MARI şi e bine şi sănătos la mine acasă, împreună cu primii patru, de care Ioana nu s-a putut despărţi. Pe ceilalţi patru (din a doua serie) i-am oferit  acelora care i-au dorit. Ioana ţine permanent legătura cu noii proprietari, astfel încât să se asigure că sunt bine îngrijiţi şi iubiţi. Când am reuşit să ne mai tragem sufletul, am constatat că în cuib apar alte ouă. Şi nu au fost decât 8 !!!! A treia serie de pui din iunie încoace. Am fost la magazinele care comercializează astfel de păsări. Nu ştiam dacă am procedat corect în îngrijirea pe care o oferim prietenilor noştri. Suntem un caz unic cred, cu asemenea efectiv (11), de la o singură mamă. Ideea de a scrie despre prietenii noştri a venit azi, când postam ceva pe acest blog şi când cei mici (din cei 8 au ieşit doar doi, care se numesc GOM şi UBI) stăteau liniştiţi sub mângâierile mele pline de admiraţie şi iubire. Am vrut să vă împărtăşesc povestea dragilor mei, KIKI şi PACO.
KIKI(verde) ŞI PACO, CEI MAI DEVOTAŢI PĂRINŢI
GOM (albastru) şi UBI, ÎN TIMP CE EU POSTEZ....


VĂ IMAGINAŢI CÂTE POZE AVEM CU EI ? M-am rezumat la câteva. Mi-e tare drag de ei. Sper că pentru ultimii să găsim persoanele potrivite. Dacă vom putea să ne despărţim de ei...GOM încă depinde de ciocul mamei lui iubitoare.

Un comentariu:

  1. Din pacete, pe 26 iulie 2015, KIKI ne-a parasit. PACO o cauta in colivie si noi nu-l putem consola...

    RăspundețiȘtergere