joi, 24 octombrie 2013

Secunda cât o viaţă

Nu de multe ori am depus in conturi sume de bani pentru a contribui la ajutorarea persoanelor in nevoi. E adevarat ca am ales asta mai rar, doar din frica de a nu fi nesemnificativă suma depusă. Aş vrea să pot mai mult, dar îmi este imposibil. Citind un blog al unei fete despre care nu aveam nici cea mai mica idee, m-am gandit ce ar insemna daca MULTI ar depune sume la fel de mici ca şi mine. Ceea ce voi face şi mâine. Doar scriu despre blog şi fiecare poate citi şi poate trage propriile concluzii. Putem să ajutăm, condiţia este să fim mulţi. ALEXANDRA înca mai poate scrie şi o face pe blogul: http://alexandraaron.blogspot.ro/. Doamne-ajută să putem fi de folos !

2 comentarii:

  1. Fii binecuvântată, Maria. Ai sufletul frumos. Dacă mai mulţi s-ar gândi la suferinţele celor din jur...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai gasit postari pe blogul ei. Parca presimteam ceva. Am dat o simpla cautare a numelui ei.....Un ziar local anunta, atat de sec, ca Alexandra s-a stins, pe 2 iunie 2014. Dumnezeu sa o odihneasca in pace !

    RăspundețiȘtergere