joi, 31 decembrie 2015

BILANT 2015

Am ajuns la finalul inca unui an. De regula, finalul inseamna bilanturi. Ce am facut ? Ce n-am facut ? Ce urmeaza sa fac ? Sunt multe intrebari de pus, dar si multe raspunsuri posibile. E totul ca un test grila la care raspunsurile pot fi multiple. Inchei anul mai optimista decat as fi crezut. Sustin in continuare ceea ce am afirmat in acest an. Nu poti fi sanatos daca nu esti si fericit, in acelasi timp. Anul asta mi-a demonstrat asta. Doresc tuturor oamenilor cu probleme de sanatate sa se faca bine si tuturor oamenilor nefericiti sa cunoasca fericirea. Suntem atat de fragili si totusi atat de puternici, de am putut duce atatea pe umerii nostri. Se duce un an, se rotunjesc varstele...Sa ne bucuram de ce avem, sa pretuim viata mai mult, sa ne iubim semenii, sa-i ajutam pe cei ce au nevoie de noi. Asa, lumea ar putea fi mai frumoasa, ca mai calda este deja...Tuturor celor ce veti poposi pe aici va doresc sa incheiati anul 2015 cu ganduri pozitive si cu sperante de impliniri. Nu ezitati sa-mi lasati comentarii.Va imbratisesz cu drag si va urez un sincer  LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu