miercuri, 5 noiembrie 2014

Poetul inimilor noastre. Si al meu. ADRIAN PAUNESCU

Desi plecarea lui din lumea asta coincide cu un moment special din viata mea, nu pot sa trec peste asta. Poetul va avea un loc important in inima mea. Si chiar daca se implinesc patru ani de la plecarea lui, el este viu in mintea mea si sunt fericita ca am reusit sa-i fac pe multi sa-l citeasca, macar si in ultimii ani. Nu cred ca pot spune mai mult. O prietena virtuala i-a dedicat o poezie. Semn ca el va ramane permanent printre noi. Si daca vom avea noroc poate, intr-o lume de noi nestiuta inca, ne vom regasi si vom vedea....

2 comentarii:

  1. Si Daniela il iubea, si a plecat si ea tot in luna lui noiembrie, pe 3 :(. Trist, foarte trist ca astfel de oameni altfel plamaditi decat majoritatea, pierd in fata a tot si toate! Sau poate noi suntem pierzatorii si ei au castigat?! Oricum ar fi, macar atat sa mai facem, cat inca nu oierim si noi, sa'i ascundem bine in gandul si inima noastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O respect cu atat mai mult, acum ca am aflat ca-l iubea pe poetul sufletului meu...Stiam ca avem cate ceva in comun...Si cate oare vom mai putea descoperi ?!

      Ștergere