marți, 4 noiembrie 2014

20

Acum 20 de ani, la ora aceasta, imi admiram emotionata rochia de mireasa. Se apropia momentul asteptat. Aveam emotii si era firesc sa fie asa. De atunci am strabatut impreuna 20 de ani de casnicie fara cusur. Trairile profunde nu au nevoie de multe cuvinte. Dar simt nevoia sa spun ca-i multumesc partenerului meu de viata pentru cea traita in ultimii 20 de ani. Ca sunt implinita, asa cum am mai scris aici, pe toate planurile. Ca-i multumesc fiicei mele ca este ingaduitoare cu parintii nascuti in alta vreme si-n alte vremuri. Si cu aceasta ocazie ii transmit ca-i tin pumnii pentru competitia la care urmeaza sa participe, departe de casa. Sper sa-mi rezolv repede problemele de sanatate care m-au tinut departe de blogul meu si promit sa povestesc in fiecare an ce mai este nou. In viata mea. LA MULTI ANI, DRAGII MEI !

2 comentarii: