luni, 28 iulie 2014

Cordonul ombilical

M-am gandit cateva zile cum sa gasesc titlul potrivit pentru postarea asta. Cu gandul la Ioana mea si la prima noastra legatura, mi-a venit ideea titlului ales. Cred ca nu realizez inca faptul ca Ioana e atat de mare si atat de frumos asezata pe drumul ei....Prima noastra legatura a fost cordonul ombilical. Dupa care au venit, firesc, lucrurile si trairile si intamplarile. Parca nu-mi vine sa cred ca se apropie majoratul ei si, desi o contrazic tot timpul, nimic nu va schimba relatia noastra. Poate sunt prea cicalitoare si poate uneori, mult prea severa. Poate e un defect profesional sau chiar un egoism matern, de care, desi sunt putin constienta, nu ma pot debarasa. Vremurile pe care le traiesc eu sunt altele decat cele ale parintilor mei. Vremurile pe care le traieste ea sunt altele decat ale mele. Convietuim (uneori mai greu) trei generatii atat de diferite...Tot ce-mi doresc este ca ea sa-si poata alege drumul corect in viata. Sa faca ceea ce-si doreste cu adevarat. Si chiar daca uneori sunt enervanta si chiar daca, desi e vacanta, sunt cu gura pe ea tot timpul, sper sa ma inteleaga si sa creada ca, atunci cand mama isi iubeste puiul atat de mult este posibil ca prima lor legatura sa nu fie inca taiata. Si pentru asta mama trebuie sa fie intelegatoare si copilul ascultator. Si vacanta sa fie linistita, pentru ambele parti. Vacanta placuta tuturor copiilor (orice varsta ar avea) si parintilor lor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu