sâmbătă, 29 martie 2014

25 MARTIE, APROAPE IN AER

Asa cum am obisnuit, scriu in fiecare an de ziua Ioanei. M-a binecuvantat Dumnezeu cu un copil minunat, trimis intr-o zi mare. N-am avut stare sa postez. Nu are sens sa scriu cat de mult o iubim. Ea stie, cu siguranta, asta. Cu toate astea, nu pot sa nu-i spun aici LA MULTI ANI, COPILE DRAG ! Era cat pe ce sa-si petreaca ziua de nastere in...aer, in avion. A aterizat cu cateva minute inainte de miezul noptii. A fost la un concurs international la Praga. A fost o experienta extraordinara pentru ea. Si pentru noi, parintii ramasi acasa singuri. Am constientizat ca nu ne putem impotrivi dorintelor aprige ale ei de a fi cat mai departe. De a zbura, la propriu. Nu e deloc comod...Si stiu ca va citi si ea aici, de aceea nu pot sa ma exprim liber. Sunt dezamagita de boala societatii in care mi-am petrecut cei mai frumosi ani. Sunt dezamagita ca lucrez intr-un sistem aflat deja in coma. Toti spun ca se mai poate schimba ceva. O spunem din 89 incoace. Schimbarile in rau, da, s-au petrecut. In bine, oare cand ?

2 comentarii: