vineri, 18 octombrie 2013

Poezie si Folk

Am promis sa revin cu impresii despre un festival de muzica folk. E o muzica despre care spun ca face bine la suflet. Cu doua seri cu case de bilete inchise, e ceva....Sali pline de iubitori de gen mai tineri sau mai batrani. Toata sala era conectata la tot actul artistic. Prima zi a fost concursul cu tineri talentati si entuziasti. Toti au fost buni, dar regulile raman reguli. M-am bucurat ca premiul de popularitate a fost castigat de trupa pe care si eu am votat-o: TRUPA ICARUS. Cred ca vom mai auzi de ei. Marele premiu si trofeul festivalului a fost castigat de grupul PROIECT TIVODAR, prezenti in acest an intr-o formula noua. Mi-a placut mult si ANA MARIA DRAGOMIR care a primit premiul GABI DOBRE, chiar de la mama acestuia, in lacrimi, pe scena festivalului. Serile de recitaluri au rascolit cele mai frumoase amintiri ale tineretii traite intr-o epoca in care te distrai "la maxim" cum se spune acum, la CENACLUL FLACARA. Ma intrebam de ce par imbatraniti toti artistii cu care fredonam cu cativa ani in urma pe stadion, in sala sporturilor, la casa de cultura a sindicatelor...Si cand mi-am dat seama ca acei cativa ani erau 2013-1985 = 28 ani....Asta doar luand in calcul ultima manifestare a Cenaclului Flacara, la care am fost prezenta. Am ascultat un Adrian Ivanitchi cu voce neschimbata la Fisa personala. Am fredonat (toata sala !) cu un Ducu Bertzi iubit in aceeasi masura de cei din generatia mea, dar si de cei tineri. Si Ioana mea a fost in sala, pentru ca a inteles ce inseamna un act artistic de calitate. Seara a doua a debutat cu lansarea albumului MOZAIC al lui Nicu Alifantis, plin de emotie ca de fiecare data. Si cu un album pe care vi-l recomand cu caldura. Si o trupa a lui Emeric Imre care l-a evocat pe marele POET cu recunostinta. Apoi un Mircea Vintila cu a lui trupa Brambura, care a ridicat sala in picioare pe final de festival. Ce poti sa-ti doresti mai mult decat sa vezi ca lumea poate fi si fericita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu