joi, 8 august 2013

Cum socializăm ?

Ma preocupă din copilărie călătoria. Am întâlnit un OM special care a avut un rol important în formarea mea, din vremuri vechi...Şi de la care am învăţat să călătoresc şi să preţuiesc. Speram să-l revăd anul acesta după mulţi alţii de aşteptare. Nu a fost să fie, dar sper că se va întâmpla asta cândva. L-am respectat şi l-am preţuit şi mi-a fost model în cariera pe care am urmat-o. M-am gândit să scriu despre călătoriile mele şi cu gândul la EL am "inventat" blogul CĂLĂTOR PRIN LUME. De două zile postez acolo instantanee din viaţa mea, din călătoriile mele. Un blogger mă roagă să dau un like...Am răspuns cam sec comentariului lui şi deşi aş putea să "intervin" în postare, nu o fac. Pentru că trebuie să-i mulţumesc de popas....Şi eu mai comentez cu mare drag prietenilor virtuali, bloggeri. Văd că e la modă facebook-ul, dar nu mă atrage deloc. Am ales să scriu despre călătorii şi gândurile mele şi aleg cu mare grijă pozele încărcate. Vreau să transmit ceea ce simt, nu neapărat cum arăt. Cred că sunt puţin demodată (o mai spune şi Ioana mea, câteodată) dar aleg să mă manifest aşa. Azi am "călătorit" printre bloguri. Ce oameni minunaţi aleg să se manifeste ca şi mine. Tuturor prietenilor virtuali, vă transmit preţuirea mea pentru delicateţea tuturor postărilor de care am dat azi. Socializăm excelent şi fără facebook. Asta am vrut să văd azi. Vă mulţumesc !

4 comentarii:

  1. Şi eu mă bucur să cunosc persoane minunate în lumea asta virtuală. Blog-ul este ca o a doua casă pentru mine, iar persoanele pe care le cunosc aici fac parte din familia mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te bucuri de minunata ta FAMILIE ! Multumesc pentru gânduri. Bine ai venit pe la mine.

      Ștergere
  2. O să mai trec pe aici negreşit.

    RăspundețiȘtergere
  3. De vazut postarea din septembrie 2022, Dupa 40 de ani...

    RăspundețiȘtergere