marți, 27 noiembrie 2012

COLINDE

Cand poate e prea devreme sa se intample niste lucruri, acelea refuza sa se...intample. Am trait un sentiment de deznadejde aseara si caut sa-mi explic fenomenul. Eram atat de entuziasmata ca ma pot relaxa, in sfarsit, dupa o perioada pe cat de grea, pe atat de incerta. Mi-am luat bilet la un spectacol de colinde. Toti ai mei aveau un alt program, nepotii nu mai aveau bani suficienti, fiecare avea "agenda" ocupata. Recunosc ca si  in mintea mea a aparut intrebarea daca nu cumva e prea devreme. Daca nu cumva nu voi simti la fel ca atunci cand e putin mai frig si chiar se apropie perioada de colindat. Am hotarat totusi sa ma duc pentru ca-mi place la nebunie... Am ajuns la sala de spectacol, dar dezamagirea a fost ca am primit banii inapoi pe bilet pentru ca spectacolul fusese anulat. M-am speriat doar la gandul ca artistul ar fi patit ceva. Din fericire, el era bine. Eu m-am simtit foarte rau. Dezamagita. Nu se vandusera prea multe bilete. Nici nu pot sa-mi explic. Lumea nu a mai fost interesata. Sau nu mai exista deloc putere financiara. Sau ne-am invatat cu toate prostiile transmise gratis pe toate posturile de televiziune (desi nici acolo nu e nimic gratis, pentru ca suntem platitori de abonamente). Inca nu am puterea sa ascult un colind. Mi-as fi dorit atat de mult sa se intample aseara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu