luni, 20 august 2012

La RASINARII lui Goga

"Îmi tremură durerea-n gene
Cum calc pe vechiul drum bătut;
Sărmane crânguri şi poiene,
Vă năpădiră buruiene
De când noi nu ne-am mai văzut..."

Scriu intr-un moment al linistii mele interioare, intr-o zi de concediu, undeva la iesirea din Rasinari - judetul Sibiu. E un loc de relaxare potrivit pentru cei care vor sa evadeze din cotidian. Desi, a evada din cotidian inseamna si a renunta la laptop, nu ? Am vazut azi si centrul istoric al orasului Sibiu si am ramas impresionata de incarcatura istorica, asa cum am facut-o si acum cateva zile in Cetatea Sighisoarei. Am gasit atata istorie in locurile astea, ca ma intreb unde incape atata in tara asta minunata, in care linistea s-a cam terminat, de parca ar fi avut un termen de valabilitate pe o eticheta. Suntem atat de speciali noi, romanii de pretutindeni si nu inteleg unde e tihna de care avem cu totii atata nevoie. Poate aici, la RASINARII lui Goga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu