vineri, 3 august 2012

CU MULTA DRAGOSTE

Cand gandurile bune iti inunda mintea si sufletul tresalta de bucurie, cand inima bate ca in tinerete, cand copiii iti transmit ca te iubesc si te respecta, cand nepotii te suna din cele mai indepartate locuri, cand stranepotii invata sa vorbeasca si speri ca vei simti emotia cand te vor striga pe nume, cand toate astea s-au si intamplat, inseamna ca da, AI IMPLINIT 80 DE ANI SI PENTRU ASTA TE IUBIM SI TE RESPECTAM, DRAGA MAMA ! SA NE TRAIESTI IN SANATATE SI ARMONIE. LA MULTI ANI !

2 comentarii:

  1. O perioada lunga de aproape doua luni, nu am avut conexiune la net, asa ca alatur cu intarziere, dar cu toata inima urarea mea de LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-am simtit lipsa si va multumesc pentru urare. Intorc si eu urarea de sanatate si impliniri pentru cei 60.Am lasat si eu un comentariu cu o mica intarziere. Toate cele bune !

      Ștergere